4




Διαφήμιση:
Η εικόνα.
 
 
 
 
 
Τηλεοπτικές διαφημίσεις:

 
 
 
 
Οι περιπέτειες του Τραγανούλη.
Ο Τραγανούλης είναι ένα διάσημο δημητριακό που μιλάει στα παιδιά για τις διαφημίσεις τροφίμων στο διαδίκτυο και τα μαθαίνει πως να αναγνωρίζουν τις τεχνικές προώθησης που χρησιμοποιούν οι διαφημιστικές εταιρίες στο ηλεκτρονικά μέσα:


1ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στο θέμα, το περιβάλλον, στο οποίο θα στήσουν τα παιδιά την ιστοσελίδα, επιδιώκοντας να δημιουργήσουν μια άνετη και οικεία ατμόσφαιρα έξω από τον κόσμο των ανηλίκων, μέσα από την επιλογή μαγικών και μυστηριωδών τοποθεσιών.
2ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στα σλόγκαν, τις σύντομες φράσεις δηλαδή, που μένουν εύκολα στη μνήμη αλλά περιέχουν συχνά παραπλανητικό περιεχόμενο.
3ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στους χαρακτήρες, επιλέγοντας από μια σειρά προσφιλών προσώπων που θα χρησιμοποιηθούν από τα παιδιά ως οι κεντρικοί ήρωες του παιχνιδιού.
4ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στις δραστηριότητες, οι οποίες έχουν ως στόχο τη μεγαλύτερη δυνατή διάρκεια παραμονής στο ηλεκτρονικό περιβάλλον του παιχνιδιού.
5ο Διαφημιστικό Τρικ: αναφέρεται στην εδραίωση της συγκεκριμένης μάρκας, του προϊόντος, στη συνείδηση του παιδιού (brand loyalty) μέσα από τη δημιουργία σχετιζόμενων με το προϊόν δράσεων και στη διάδοση στόμα-με-στόμα στους φίλους τους, που είναι και οι εν δυνάμει, πιθανοί αγοραστές.
 
 
 





  • Ποιες είναι οι αγαπημένες σας ιστοσελίδες τροφίμων στο διαδίκτυο;
  • Αναγνωρίζεται σε αυτές τις ίδιες τακτικές προώθησης που χρησιμοποιεί και ο Τραγανούλης;


Κάνε μια πίτσα!
 
 
 
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου